طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

با دولت همدل و هم‌زبانیم اما ساده لوح نیستیم!

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ق.ظ

حواسمان هست که توافق چند مرحله ای کردند
حواسمان هست که تنها تحریم های مرتبط با انرژی هسته ای که فقط دو تا از تمام تحریم های صورت گرفته علیه ایران است برداشته می شود . آن هم شااااید!
حواسمان هست که فردو جایی می شود تنها برای " تشویق " فعالیت های فناوری فیزیکی و هسته ای بین المللی!
حواسمان هست که بعد از باز طراحی تاسیسات اراک ممکن است به جای آب سنگین آب معدنی تولید کنند یا حتی بستنی قیفی!

  • زهرا آراسته نیا

توافق هسته ای

نظرات (۷)

سلام زیبا بود 
مانا باشید...
سلام
دیروز ترجمه ای آزاد از سوره ی کوثر نوشتم
امروز از تسبیحات حضرت زهرا
فردا از خدمتگزاری برترین بانوان عالم به مادر
پس فردا از کج فهمی دنیا
و بعد اون هم از معبد فاطیما در پرتغال

ابجد فاطمه 135
ساعت پدیدار شدن مطالب 01:35 بامداد
التماس دعا
پاسخ:
یا زهرا (س)...
باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت
سلام
ولادت مادر سادات مبارک
من هستم چون فکر می کنم
نه به ایده های دکارت گونه، فقط به مادر
01:35 ابجد فاطمه، ساعت به شب بودن من است
شما که لر نیستید اما ضرب المثلی را ما براتون از قدیم ساختیم!! که به فارسی دزفولی می شه!
"هر چه لر میگه از داغ دلش میگه".....
مجلس آینده را هم از دست دادید! آیا
پاسخ:
این ضرب المثل رو نشنیدم که بتونم جای نقطه چین ها رو پر کنم!

سلام
مطلب بسیار تند و تیز بود
نمی دونم ...
راستی هر شب 1:35 به شبم با نوشته ای از مادر
  • مصطفی سعیدفر
  • یا حتی فلافل فروشی!
    پاسخ:
    در اون صورت که حتما باید اعتراض کنیم . آخه ممکنه پایتخت فلافل بودن رو از لشکر اهواز بگیرن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی