طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

با وضو کلیک کن خواهرم برادرم

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

در لبیک به انتشار نامه ی مهم رهبر عزیز انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که باید ما نامه رسانش باشیم...

با وضو کلیک کن خواهرم برادرم
پیک خاص رهبری بر تو غبطه می خورم
نامه ی اماممان پیش تو امانت است
عاشقانه سر بده : یاوری چو اَشتَرم
آینه در آینه غرق شور و کثرتیم
انعکاس دل شدیم، عاشقیم لاجرم
God یا خدا چه فرق؟ عاشقی زبان ماست
همزبان اگرچه خوب، همدلانه خوشترم
بر لبان قلبمان ذکر یا محمد(ص) است
نام تازه مان شده : تک مدافع حرم
انقلاب کرده اند... انقلاب می کنیم
در تمامی جهان با پیام رهبرم

إن شاءالله

آراسته نیا بهمن 93

افتخار می کنم که این شعرم در قسمت وبلاگستان وبسایت مولایمان khamenei.ir  لینک شد.

  • زهرا آراسته نیا

letter4u

نظرات (۹)

  • سرباز ولایت
  • خودم پسرم پدر مادرم فدای نگاه رهبر
     کاش همه ی زبان ها بودم تا با همه آنان پیامتان را فریاد می کردم آقااا
    پاسخ:
    هر کس به جای خودش هم فریاد بزند گوش نامردان کر خواهد شد
  • ابراهیم لایق برحق
  • با سلام و تحیت

    وقتی از صفحه ی وبلاگستان سایت رهبری به این صفحه رسیدم خیلی خوشحال شدم و وقتی مطلب خوبش رو مرور کردم باز هم خوشحالتر شدم

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام . من هم از دیدن کامنت شما بسیار خوشحال شدم. تشکر از حضورتان
  • علی آقامحمدی
  • سلام

    خواستم بگم وبلاگ مذهبی شهر ایور رو به ادرس:mazhabi-ivar.blogfa.comلطفا با درج لینک در وبگاه خودتون ما رو خوشحال کنید. یاعلی

  • مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان
  • با عرض سلام و خدا قوت عالی بود برای همین شما در وبلاگ ما با افتخار لینک شدید
    پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    هدهد نامه‌رسانت می‌شوم ...
    با سلام و عرض خسته نباشید
    شعر زیبای شما به آدرس زیر در سایت دزنوشت درج شد:
    http://deznevesht.ir/?p=39238

    دزنوشت؛ مرجع وبلاگ نویسان شهرستان دزفول
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " با وضو کلیک کن خواهرم برادرم "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/39126
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام صادق (علیه‌السّلام): شما را از پنج واقعیت آگاه می‌سازم: بخیل را آسایش نباشد و حسود را خوشی و شاهان را وفاداری و دروغگو را مردانگی و نادان را ریاست و سروری."
    یا علی

    با سلام

    سایت خبری- تحیلی هماپرس با رویکردی نوین در عرصه اطلاع رسانی چندصباحیست شروع به فعالیت نموده است. آماده همکاری با سایر رسانه ها در زمینه های تبادل لینک، تبادل مطلب، گزارش و تحلیل و درج اخبار می باشیم. آماده شنیدن پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای شما فعالان رسانه ای می باشیم. به امید فردایی بهتر در سایه وحدت و همدلی

    http://homapress.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی