طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

وقتی که شاید نباشد

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ
تا بی هدف لابلای صفحات نت ول می گردم، سرعت عالی ست...
همین که تصمیم می گیرم سراغ کارهای مهم اینترنتی ام بروم
چراغ ای دی اس ال قرمز می شود.
یاد روزهای غفلتم می افتم ... نکند وقت فهمیدن، فرصت توبه نباشد!
پ ن: ممنونم از مخابرات که درس خداشناسی می دهد و هنوز هزینه ی این کلاس را روی قبض مان نکشیده!
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۴)

تشبیه بی نظیری بود
قلمت مانا بانوجان
پاسخ:
تشکر از تعریفتون. زنده باشید
حضرت آقا :
اولاً معرفتهاتان را بالا ببرید.
عزیزان من!
سقف معرفت خودتان را سایتهای سیاسی و اوراق روزنامه‌ها و پرسه زدن در سایتهای گوناگون قرار ندهید؛
سقف معرفت شما اینها نیست.
(بیانات در دیدار دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶)
پاسخ:
خدا رو شکر کامنتتون رو وقتی گذاشتید که  این روزها دارم مطالعه غیر وبی هم می کنم وگرنه شرمنده آقا می شدم بدجور!
  • سیده ترمه موسوی
  • باید بگم انصافا پ. ن کلی خندوندم D:
    والا اصلا، ایم از مزیتای اینترنت مخابرات، حالا هی میان میگن بده
    پاسخ:
    تازه هزینه این خنده ها رو هم نمیگیره! خداخیرش بده 😉
  • آبجی خانوم
  • حرف حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی