طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

سوال روز!

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

وزیر: "به طور قطع در دور بعدی سبدخانوار از برنج خارجی استفاده نمی شود و برنج ایرانی یا مشابه!! آن استفاده می گردد."

سواد ما میگه

خارجی : چیزی که خارج ایران درست شده باشد

ایرانی : چیزی که داخل ایران درست شده باشد

سوال! "مشابه ایران" دقیقا کجا میشه؟

  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۷)

سلام ...
میچسبه حال و هوای وبلاگتون ...
:)
دلم خنک میشه اصلا ... انرژی میگیرم ... خدا نگیره این خاکریزها رو از ما انشااله
یاعلی
پاسخ:
الهی آمییییییییییین !
اللهم الرزقنا خاکریزا مِن دشمن کثیرا!
  • مصطفی سعیدفر
  • فکر کنم منظورش چینی بوده. آخه چین دیگه از کشور خارجی و این چیزا گذشته. فکر کنم یکی از استانهای ایران باشه!
    پاسخ:
    وای نه! پس احتمال انتقال آب دز و کارون به چین هم وجود داره؟؟؟
      سلام دوست عزیـــز.....
    تشکر از وبلاگ پربارتون.....................
    ممنـــون که وبلاگــــم رو باحضورتون منور کردیــــن....
    دومیــــن مطلب از شهید حسین بیدخ........
    بروزم با دردنوشته ای از شهیـــــد بیـــــدخ......
    درسی برای من و برای تـــــو..........
                                                                این بار نیز به من سر بزنیــــد....
  • خوزستان-شوشتر
  • سلام
    ممنونم از حضورتون
    حتما به توصیه تون عمل میکنم
    پاسخ:
    سلام
    در واقع تذکری برای خودم هم بود
    سلام دوباره 
    فک کنم وبلاگ برادرشون رو خوندین
    چون ایشون فک نکنم ایشون وبلاگ داشته باشن
    beyzai.ir این سایت برادرشونه

    پاسخ:
    بله همینطوره . آخه شما نوشتید "برادر شهید" و من از این عبارت برداشت دیگه ای داشتم!
    با سلام
    تصاویر خام شهید مدافع حرم حسین نصرتی(محمودرضا بیضایی)
    در بلاگ galam.blog.ir
    ضمنا خوشحال میشم اگه افتخار تبادل لینک بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی