طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

زیارت آقا سبزقبا - محمد بن موسی الکاظم (ع)

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

اسکناس ها شعر می شوند و بیت به بیت روی ماه تو را بوسه می زنند

باران اسکناس به پای تو هیچ نیست

وقتی که ابر پنجره هایت به شهر می بارد.

این رشته های سبز پر گره ِ دور مضجعت

یعنی که شهر تشنه ی لطف و عطای توست.

من

مطمئن بودم خدا در ضریح توست

وقتی

یک صد تومانی نذر تو می کردم و

خانوم معلم آن روز نمی پرسید!

آسمان کودکی ام سبز

دفتر نقاشی ام م رنگ و پررنگی از سبز

حرف هایم سبز

قلبم سبز...

اصلا به من برنمی خورد طعنه هایی

که دزفولی می خوانندم و عاشق سبز

دنیا را که سبز کنم 

تازه می شوم شبیه اسم مستعار تو

استعاره ها عشق شاعرند

خط می کشند بودنمان را تا ابتدای بی انتهای شما

مرکز شهر ، نه سیتی سنترهای چند طبقه اند

نه رستوران های مشرف به آب

منکه زیر انحنای گنبد تو قد کشیده ام

کاری به قوانین خشک هندسه ندارم

هرچقدر هم که شهر بزرگ شود و کش بیاید و ضلع هایش کم و زیاد شود

مرکز درست می شود:

حریم سبز تو

تن شهر محتاج قبای سبز نگاه توست

بی نگاهمان مخواه

  • زهرا آراسته نیا

سبزقبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی