طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

دیپلماسی لبخند

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ

دلم نترس که حرف من انتقادی نیست
غزل برات سرودم غزل جهادی نیست
سیاستی که به چشمان او فریبم داد
به پای میز کشاندم ببین ارادی نیست
نبند روی دوچشمت دو قفل پلکت را
به غمزه هات قسم، حقّم انفرادی نیست
پلمب کرده ام آخر تمام بودم را
تو باش پیش من این خواهش زیادی نیست
برای خنده سرم را به باد می دادی
بخند گرچه که دیگر نه سر نه بادی نیست

آراسته نیا - بهمن93

  • زهرا آراسته نیا

غزل

مذاکرات هسته ای

نظرات (۹)

با سلام
نبند روی دوچشمت دو قفل پلکت را

زیباست
موفق و پویا
پاسخ:
سلام و تشکر
  • مهدی شریفی
  • سلام
    با نظرتون شرمنده کردید
    باعث افتخار حقیر سراپا تقصیرِ
    ضمناً چند خطی از هملت نوشتم
  • مهدی شریفی
  • سلام
    منتظر سرتون هستم که به من بزنید
    پست سلمان کامل شد
    پستی هم راجع بِ جامعه ی کبیره نوشته شد
    پاسخ:
    جامعه کبیره! جالب باید باشه
  • مهدی شریفی
  • سلام و عرض ادب
    عذرخواهم


    پاسخ:
    سلام
    بزرگوارید
  • مهدی شریفی
  • ُسلام
    البته قصد نظر دادن و نقد کردن ندارم
    اما
    استفاده از واژه ی پلمب
    1. اصل واژه پلمب است نه پلمپ
    2. این واژه اصالتاً فرانسوی است
    پایدار در قدم هایتان باشید
    پاسخ:
    قصد نقد و نظر نداشتید؟ یعنی انقدر مطلب بدی بود؟ 
  • مهدی شریفی
  • سلام
    اول تشکر ویژه

    و بعد
    قفل پلک ترکیب نو و جالبی بود

    پاسخ:
    سلام
    ایرادها رو هم بگید لطفا!
    با سلام و عرض خسته نباشید
    شعر خواندنی شما به آدرس زیر در سایت دزنوشت درج شد:
    http://deznevesht.ir/?p=39273

    دزنوشت؛ مرجع وبلاگ نویسان شهرستان دزفول
  • مهدی شریفی
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکر نقل قول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی