طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

نگاهت می کنم با عشق

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ
این روزها یادآور تلخی کشف حجاب رضاخانی ست. تقدیم می کنم این ترانه را به دخترم و تمام دختران چادر به سر دیارم...

نگاهت می کنم با عشق
ماشالّا می گمت آروم
چشام باشه کف پاهات
گل نازم شدی خانوم
*
من از تو چشم تو خوندم
خدا آدم رو دوست داره
یه وقتایی که دلتنگه
براش بارون رو می باره
*
توی این چادر زیبا
مث یک تیکـّه الماسی
با اون لبخند شیرینت
چقد شکل گل یاسی
*
من از نخهای سجاده ت
برات یک حرز می بندم
تو رو دست خدا می دم
به روی ترس می خندم
*
میون گرگ ها باید
پناهت چادرت باشه
الهی تا بزرگ میشی
حجابت دم خورت باشه
*
تو رو من دوستت دارم
دلم اسپند چشماته
که سهمم از بهشت حق
نگا به قد و بالاته
*
تو ماهی ، آفتابی ، نه
تو خیلی بیش از اینهایی
تو دشت پر گل چادر
بتاب ای نور رویایی
90/12/14
  • زهرا آراسته نیا

شعر کودک

نظرات (۷)

  • من چادرم را دوست دارم
  • سلااااااااااااااااااااااام

    منو یادتونه؟ از جشن دوسالگی دکتر سلام پی تون رو گرفتم تا رسیدم اینجا و دونه دونه پستهاتونو خوندم تا رسیدم به این شعر

    تازه فهمیدم چرا اینقدر برام آشنا بودید کلی ذوق زده شدم حال شما؟ احوال دخترنازنینتون؟

    چرا همون موقع آدرس وبلاگت رو نگذاشتی خواهر؟ عجب حرفی بلاگفا ادرس بیان رو قبول نمیکنه در هر حال سعادتی بود وبلاگتونو دیدم خیلی پستهاتون عالی بودند قبول باشه و  خدا قوت


    پاسخ:
    سلام. عزیز خواهر
    ممنون از لطفت . ایشالا بیشتر همدیگه رو ببینیم
    سلام مطلب شما در سایت منتشر شد منتظر تبادل لینک شما هستیم

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    نگاهت می‌کنم با عشق "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/20924 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام علی (علیه‌السّلام): بر شما باد به ارتباط و بخشش و تلاش با یکدیگر و دوری گزیدن از جدایی و پشت کردن به یکدیگر."

    یا علی
  • فاطمه فضیلت پور
  • چقدر زیبا بود این شعر.خیلی خوشم اومد. اشک تو چشمام حلقه زد با خوندنش.
    پاسخ:
    لطف داری . خوشحالم خوشت اومده
    قدر این اشکها رو بدون
    بازم بیا
    بسیار زیبا بود......جاویدان باد اسلام
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    جاویدان اسلام
  • کلام عرفان(محمد سخاوتی راد)
  • چرا به ما دروغ گفتند؟؟؟
    آیا همسر پیامبر خاتم(ص) بیوه زنی 40 ساله بود؟؟؟!!!
    به بهانه 10 ربیع، سالروز پیوند آسمانی محمدمصطفی(ص) و خدیجه کبری(س)
    کلام عرفان منتظر قدوم شماست.
    پاسخ:
    اومدم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی