طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

اینجا برای پر زدن بال و پری نیست

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

اینجا برای پر زدن بال و پری نیست
حتی اگر هم سوختی خاکستری نیست
باید بدانی عاشقی درد بزرگی ست
راه رهایی از مدارش سرسری نیست
تا چشم هایت را ببندی در کمین است
رویای او می تازد و این آخری نیست
من می روم از قصه ی شاه پری ها
این قصه بی روح است وقتی که پری نیست
تــو کُــنیه ات گندم و من در آرزویت
آدم شدم اما بهشت دیگری نیست
باید خدا یاری کند تا دل بفهمد
چشمت برای شعرهایم دفتری نیست

  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۵)

  • علیرضا همتی فارسانی
  •  خیلی زیبا بود استفاده کردم 
      موفق و پیروز
    پاسخ:
    ممنون . لطف دارید
  • علیرضا هوشمند
  • درود خدا بر شما خواهر انقلابی و دلسوز به اسلام راستین .شهر بسیار   پرمحتوایست 
  • جمال نظامی
  • حکومت اسلام؛جکومت قانون است
    دلواپس این بی قانونی ها هستم
    پاسخ:
    ان شاءالله که دلواپسی هامون به آرامش در حکومت اسلامی ختم بشه . 
  • جمال نظامی
  • منم دلواپس سلام و انقلابم نه حزب یا گروه خاصی
    پاسخ:
    بسیار عالی 
  • جمال نظامی
  • سلام
    شما هم دلواپس هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله دلواپسم ولی نه به خاطر اینکه لیدر جناح فلان دلواپسه یا جناح بهمان دلخوره!
    دلواپسم چون " انقلابی ام"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی