طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

من و موشک

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

بچه بودم که کوچه مان پرشد
از صدای بلند موشک ها
شاید آن وقتها نفهمیدم
از کجا مرگ می شود پیدا

مادرم مضطرب صدا می زد
هی کجا می روی؟ بمان دختر!
چشم هایم به آسمان ... موشک،
در نگاهم شبیه یک کفتر

موشک بی ادب به هم زد زود
بازی کودکانه را با غم
جیغ هایم به آسمان پر زد
"استپ اینجا شهید شد یارم"!

موشک، این رسم آشنایی نیست
آخر قصه را چه بد گفتی
من که با تو بدی نکردم خب
شهر من را چرا تو آشفتی؟
  • زهرا آراسته نیا

دزفول

دفاع مقدس

شعر کودک

نظرات (۴)

  • ابراهیم لایق برحق
  • چشم و ابروی مشکی من را
    اشک و خاک و غبار، رنگی کرد
    پدرم رفت تا کنار خدا
    و مرا یک یتیم جنگی کرد


    بداهه
    بسیار ابیاتتان به دل نشست. و این بداهه با بغض گلو سروده شد.
    پاسخ:
    سلام . ممنون که ابیاتم را لایق بداهه سرایی دانستید. بسیار دلنشین سرودید
  • دزسامن Dezsamen.blogfa.com
  • سلام دوستان عزیز ، دعوتید به مطالعه مطلب کوتاهی با عنوان( "الف" تا "ی" دزفول )
  • علیرضا هوشمند
  • ضمنا نیاز به اشعار و یا مطلبی در رابطه با جانبازان دارم جهت وبلاگمان در صورت امکان ما را یاری فرمایید و اطلاع دهید با تشکر مجدد هوشمند از اهواز
    پاسخ:
    سلام . چشم ان شاءالله خدمتتان ارسال می کنم
  • علیرضا هوشمند
  • درود بر شما با اشعار بسیار پر محتوا  ضمنا چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم شهید پرور دزفول بر شما و همه هموطنان دزفولی گرامی و مبارک باد .درود بر شهدای حملات موشکی دزفول پایدار و انقلابی .ارادتمند همه دزفولی های با غیرت و با شهامت و مدافع دین و میهن اسلامی ایران سرافراز . هوشمند از اهواز 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی