طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

آدم های بوقی

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ
پیروزی تیم هایمان را بوق می زنیم و
حرف های بدمان را هم بووووق !

پ ن: تبریک به خاطر برد فولاد
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۸)

باسلام
خیلی هادراین مملکت انقلابی اند،وطن دوستند،مسلمانند،جبهه رفته اند،خانواده شهیدندو... امارویکردشان به مسائل خلاف اندیشه شماهاست.بفرماییدچکاربایدبکنند؟تربیون ها دست شماهاست!صداسیما دراختیارشماهاست!و... شماها آزادیدهرگونه که دلتان خواست تحلیل،تفسیر،قضاوت کنید ،برچسب بزنیدو.. اماتاحالافکرکرده ایدچراهمین رابرای دیگران برنمی تابید!!
آیا قضاوت درموردموفق یاناموفق بودن دولت باگذشت چندماه ازنظرشمامنصفانه است؟
واقعاً حالابایدبه اندیشه اسلام آفرین گفت که چراشمازنان راازقضاوت کردن ودخالت درآن  (چه رسمی وچه عرفی )منموع کرده است؟شمابهتراست همان به شعر واحساس ونقاشی وخانه داری بپردازیدتاسیاست!!!!! چون ازاساس قضاوتهایتان به احساس آلوده است نه به منطق!!!
مویدباشد
پاسخ:
به احترام تمام کسانی که فرمودید از جا قیام می کنم...
دیگه خیلی قدیمی شده اینکه بخواید بگید : ما ازادی نداریم! فکر کنم شما اخبار رو دنبال نمی کنید و از احکامی که هر روز برای منتقدین به دولت تنها به جرم انتقاد صادر می شه بی اطلاعید!
اگر وبلاگ تریبون محسوب میشه که همین تریبون در دست بقیه هم هست و اتفاقا مخاالفان خیلی هم اصولی تر ازش استفاده می کنند.
دعا می کنم هیچ گاه طعم برچسب خوردن و قضاوت ناعادلانه را نچشید که من و ما بسیار چشیده ایم و به همین دلیل به دیگران نمی چشانیم!
خدا رو شکر انقدر لطف الهی شامل حال ما شده که به هر کج روی و بد عمل کردنی گذشته از علایق سیاسیمون عکس العمل نشون بدیم و این رو در مواقع مختلف در سالهای پیش هم ثابت کردیم و برای ما نامها و جناح بندی ها ارزش چندانی نداره . قبلا اگر اشکالی می دیدیم  از خاتمی و احمدی نژاد انتقاد می کردیم و حالا هم از روحانی . چون معتقدیم بدون خود انتقادی هر سیستمی به نابودی کشیده میشه و دوست و دلسوز واقعی هیچ کژی ای رو در دوستش برنمی تابه.
اما این شما هستید که تنها به حکم رایی که دادید چشم رو بر بدعمل کردن دولت بستید و دارید اجازه می دید همینطور به مسیر  پر از سنگلاخش ادامه بده .
حالا خودتون بگید دوست واقعی دولت شمایید یا ما؟
شکر خدا وضع خانه و خانه داری ام خوب است شما نگران نباشید!
شمامتاسفاً درمعاصرزندگی نمی کنید.زیست شمادرگذشته است وقطعاً چون این انتخابتان خودخواسته است خروج ازآن بسختی امکان پذیراست!! انگاربه جزشما
اصولگرایان رادیکال مآب، همه  خواص بی بصیرتند، فتنه گر و مزدورند، جریان انحرافی اند،ساده لوح اند،ضدانقلابند،و...
اگربراساس اندیشه ی شما گزینشی ،رئیس جمهورش های گذشته اش ،رئیس مجلس های های گذشته اش ،نمایندگان دوره های برخی مجالس ،رئیس مصلت نظامش و...بی بصیرت وخائن وضدانقلابند پس په تضمینی وجودداردآنان که هم اکنون درراس امورندچنین نباشند؟
ماازتاثیری که جنجال هسته ای براقتصادومعیشت مردم گذاشته صحبت می کنیم شماحرف خاتمی و...رامی کنید!! کارشماهاوامثالهم متاسفانه درگرو همین مغالطه کاری هاست.
خواهشم ازشمااین است اگرراست می گوییدموضوع بحثی رامطرح کنیدتادرقالب همان نیزمباحثه کنیم.این باعث می شودکمتراز شاخه درختی به درخت دیگربپرید آنهم باپرهایی که تازه درآورید!!!
البته درمملکتی که شاعرش به فهم سیاسی  بالایی بدون خواندن آکادمیک  علم سیاست بایدافتخارکرد.
مویدباشد
پاسخ:
وضع اقتصادی ما خیلی وقت است که مشکل دارد و جنگ اقتصادی خیلی سال است که شروع شده اما متاسفانه اقایان تا لقمه در گلویشان گیر نکند قضیه را جدی نمی گیرند وگرنه اگر به خاطراتمان مرور کنیم می بینیم از زمانی که من و احتمالا شما هنوز بچه بودیم رهبر معظم انقلاب  سالها را بر پایه تحول اقتصادی نام گذاری می کردند و فرمان هشت ماده ای و ... صادر می فرمودند که اگر جدی گرفته می شدند کار به اینجا نمی رسید .
ولی باور داشته باشید که موضوع هسته ای بهانه است . وگرنه بلافاصله بعد از امضاء توافق نامه ژنو سخن از تاسیسات موشکی و حقوق بشر ایران و ... به میان نمی آوردند.
برای عزت ایران هم که شده کمی بیداری را تجربه کنید.
هر کس که آگاهانه بر خلاف عزت ایران عمل کند ضد انقلاب است حال خود را اصولگرا بنامد یا اصلاحطلب فرقی نمی کند
اگر ما آنقدر که شما می گویید بی انصاف و خودبرتر بینیم چرا هیچ انتقادی از وزیر بهداشت دولت تدبیر که خالصانه دارد طبق قانون وظیفه اش را انجام می دهد نمی کنیم ؟
باسلام
نوشته اید"ارتباط برداشت زیاد قطر را با انرژی هسته ای ما متوجه نشدم!"

ارتباطش این بودکه همفکران شمادردولت قبل باامنیتی کردن موضوع هسته ای ولجباری های بی موردباعث شدند4 کاغذپاره !!یاهمان قطعنامه علیه ایران درسازمان ملل توسط دشمنان ماوضع شوددرنتیجه موردتحریم قراربگیریم.تحریم مابه خاطرمساله ی هستی باعث عدم حضورسرمایه گذارخارجی  درحوزه های گازپارس جنوبی ودرنتیجه باعث سوددهی ونفع کشورهای عربی بود!!

پاسخ:
آها . ممنون از توضیحتون
اما یک سوال! دولت قبل مسئله هسته ای رو امنیتی کرد یا آمریکا و همفکرانش؟ یعنی شما هر کی اومد در خونه تون رو زد و گفت دیگه از امروز حق نداری مثلا بخاریت رو روشن کنی ! می گی چشم که مسئله امنیتی نشه؟!
در ضمن این مسئله قبل از همفکران من در دورانی که همین جناب حسن روحانی دبیر شورای امنیت ملی بود امنیتی شده بود وگرنه چه نیازی داشت که دبیر شورای "امینت ملی" تعلیق دوساله تمام فعالیت های هسته ای رو قبول کنه؟
تمام مذاکراتی که در طی هشت سال گذشت انجام شد برای برچیده شدن تعلیقی بود که در دولت جناب خاتمی انجام شده بود و بنا بود دو ساله باشد و طرف مقابل حتی آن زمان هم روی حرف خود نماند و تصمیم بر دائمی شدن آن داشت.

­­­­­سلام
اولاً رهبری فقط مال شمانیست که شماهم حق مایه گذاشتن ازایشان باشید!!
ثانیاً درمورد"کرسنت" که بانگاه ارزشی!!!!دلبخواهی حرف هم مسلکانتان رادوباره جویده ایدبگویم این قراردادبااطلاع کامل وزارت نفت، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار بسته شده  وآنان  صحت و سلامت این قرارداد تایید کرده بودند.درغیراین صورت مگرمملکت بی دروپیکراست که شما عقل کل هافهیمیدیدقراردادترکمن چای است!!! دوشیدن سرمایه مملکت توسط روسها برای ساخت نیروگاه هسته ای ترکمن چای نیست!!!!

همین انرژی هسته ای می دانیدچقدردرعقب ماندگی ماتاثیرداشته است؟کافی است مقایسه ای باقطرداشته باشیم .شما هاکه همه خبره اقتصادی سیاسی علمی و... هستید بهتراست بدانید.به قول یکی ازاساتیدمیزان برداشت قطر از گاز پارس جنوبی چقدر بوده و میزان برداشت ایران چقدر. ما در سال حدود 50 یا 51 میلیارد مکعب گاز برداشت می‌کنیم. قطر بیش از 150 میلیارد مکعب برداشت می‌کند یعنی حدود سه برابر ما. آن 100میلیاردی که قطر سالانه از ما بیشتر گاز برداشت می‌کند  می‌دانید چقدر می‌شود؟ حدوداً می‌شود 40 میلیارد دلار در سال. خب شما 40 میلیارد را ضرب در دلار 3000تومانی کنید می‌شود 120 هزار میلیارد تومان. 120 هزار میلیارد تومان قطر دارد از پارس جنوبی بیشتر از ما برداشت می‌کند بعد برخی دوستان شما می گویند در مورد مسائل هسته ای صحبت نکنید. 120 هزار تومان را بگذارید جلوی 17 هزار میلیارد تومان که کل بودجه بهداشت و دوا و در مان در سال است آنوقت تنتان می لرزد. البته اگربلرزد!!!

 

 

 

پاسخ:
به خدا پناه می برم اگر لحظه ای حتی تصور این را داشته باشم که رهبری مال عده ای خاص است.
خوب است به اسناد همین نهاد هایی که نام بردید نگاهی بیاندازید و ببینید چه کسانی موافق بودند و چه کسانی مخالف
ارتباط برداشت زیاد قطر را با انرژی هسته ای ما متوجه نشدم!
در ضمن انرژی هسته ای در عقب ماندگی ما تاثیر نداشته است برادر! چیزی که تأثیر داشته خوی سلطه گری ابرقدرتهاست که بقیه را تا ابد مستعمره و وابسته ی خودشان می خواهند .
بیایید منصفانه بنگریم
هشت سال اول عد از انقلاب که جنگ بود و توقع پیشرفتی نمی رود
هشت سال دوم هم که اصولا باید بر بازسازی ویرانی ها می شد که باز هم کاری با آن نداریم
ولی هشت سال سوم و چهارم موقعیت مشابهی داشته اند و در صلح و ثبات زمینه پیشرفت فراهم بوده .انصافا پیشرفتهای کشور در هشت سال سوم و چهارم قابل مقایسه اند؟
در همین هشت سالی که شما می فرمایید عقب ماندگی به کشور تحمیل شده!! برعکس پر پیشرفت ترین دوره ی کشور در تمام عرصه های سیاسی ، علمی و ... بود . البته به هیچ وجه منکر مشکلات و اشکالات نیستم اما منصفانه و با نگاه ایرانی _نه آنچه بی بی سی می گوید_ به این می رسیم که خوبی هایش به بدی ها می چربید.
مشتاق دیدن خوبی ها و پیشرفت های دولت کنونی کشور عزیزم هستم ....
سلام-بسیار عالی بود بخصوص بحث سیاسیتون-انصافا خوب جواب دادید.
پاسخ:
سلام .
روشنگری تنها چیزیه که وحدت واقعی رو به همراه داره

  • عباس اسلامی پور
  • سلام و سپاس از حضورتان.
    پاسخ:
    سلام . لطف دارید
    باسلام
    نوشته اید: در دوره احمدی نژاد 19 هزار سانتریفیوژ ساخته شد تحمیل مشکلات به کشور است یا تعلیق دوساله در دوره ی خاتمی و حالا تعلیق در دوره روحانی؟
    ببین خواهرگرامی اولاً اگردولت روحانی درپی توافق است ،توافقی است که بااجازه رهبری داده شده است .خودشمابهترمی دانیداگررهبری اجازه نمی دادکسی جرات مزاکره باغرب برسربرنامه هسته ای وتعلیق تا3درصدرانداشت
    ثانیاً 19هزارسانتریفیوژکه به قیمت نابودی اقتصادی وسیاسی وتورم ورانت واختلاس های چندمیلیاردی و...برمردم تحمیل شدازنظرشماقابل دفاع است؟کمی بامردم باشید وازلاک تفکرات واندیشه های منحط حزبی که جزویرانی چیزی برای مملکت نداردپرهیزنمایید. حرف های تکراری شمادیگرخریداری جزخودشماندارد! این رالااقل ازمیزان رای کاندیدای ریاست جمهوری تان آقای جلیلی ودیگران بفهمید.
    نوشته اید:برای ما حفظ اسلام و ایران از هر وابستگی و تعلق خاطری مهمتر است."
    چراامربرشمامشتبه شده است؟نکندشماهامتوالی اسلام شده اید؟یک میلیاردوچندصدمیلون مسلمان دردنیاوجودداردوانگارشمانماینده هدایت آنهایید؟بس کنیداین شعارزدگی ها را!!
    اگرشهدازنده بودند گردن همه شماراازدم تیغ می گذراندند .آنان که باخون خودمملکت راحفظ کردندوشماباتحلیل های خیالی ودشمن تراشی هایتان روزبه روز ایران رابه کام نابودی می کشانید.ازانتقادمادلگیرنشوید.(به فرموده امام علی (ع)شقشقیه فهدرت)


     

    پاسخ:
    سلام دوباره
    حالا دیگر بر تمام جهان روشن شده که عامل موفقیت جمهوری اسلامی ایران وجود "رهبر" است. رهبری عادل ، مقتدر و مردمی. وگرنه همچون خیلی انقلاب های دیگر محکوم به شکست بود.
    بر همین اساس کاملا منطقی ست که هدف اصلی تهاجم هم اصل رهبری باشد. این که هر بد عمل کردنی را زود به موافقت رهبری مرتبط می سازند در این چارچوب قابل تأمل است. در حالی که رهبر معظم چندین بار و با صراحت کامل فرمودند که به مذاکرات خوش بین نیستند ولی چون آقایان اصرار داشتند اجازه داده شد تنها بر سر موضوع هسته ای مذاکره کنند و باز هم تاکید فرمودند که مسئله دشمنان موضوع هسته ای ما نیست .... پس لطفا از رهبری مایه نگذارید که ایشان خداراشکر خودشان بیشتر از حقوقدانان سیاست می دانند!
     در پاسخ کامنت قبلی تان هم نوشتم وقتی کسی وعده می دهد که تنها در صد روز تحول اقتصادی ایجاد می کند رأی آوردنش در انتخابات امر عجیبی نیست. و البته در بررسی انتخابات ایران متوجه می شویم که هر بار صرف نظر از جناح بندی سیاسی کاندید، شخص منتخب انتخابات رای بالایی داشته است و یعنی مردم به امید تحول در وضع زندگیشان به کسی که حرف نویی داشته باشد رای می دهند و هشت سال بعد همان ها به شخص دیگری رای می دهند ( که البته این بار وعده های آقایان تنها با اختلاف 250 هزار رای به اکثریت رسید که جای تامل دارد !)
    از اختلاس حرف زدید ... عمل بد در هر دولتی مورد تقبیح است و تقبیح های این موضوع را در وقت خودش حتی بیش از حد کافی! نموده ام... هرچند حواسمان باشد اگر اختلاس بد است اجازه دادن برای پیگیری آن به تمام دستگاههای نظارتی و قضایی فضیلت محسوب می شود . فضیلتی که دولت نهم و دهم داشتند و بعضی ها در دولت های گذشته و کنونی نداشتند نمونه اش قضیه ننگین قرارداد "کرسنت" که شده است هولوکاست آقایان آزاد و معتدل! و حرف زدن درباره اش هم نابودی به دنبال دارد. واقعا در جایی که حتی مجامع بین اللملی هم به اشکال های این قرارداد ازعان دارند تا این حد دفاع جایز است؟
    شهدا گردن هموطنانشان را تیغ نمی زدند! ...
    باسلام
    واقع بینی نعمتی است که کاش خدابه همه ازجمله شمامی داد.سوای ازشعرهایتان ،اندیشه ی بیماری دارید!! 8سال کسانی که شما وابسته وهوادارتفکرشان مملکت رابه نابودی کشاندندصدایی ازشماهامعتقدان به عدالت و اصول برنیامد!!
    اگرروحانی شکاراکم سوادمی خواندکاملاً سخن به حفی است.کم سوادی به سواددانشگاهی نیست ،بلکه به سوادعقلی است ونداشتن درک صحیح ونداشتن قدرت تشخیص وضعیت کنونی ممکلکتی است که شمااحمدی نژادی هابه کشورتحمیل کردید.
    حداقل نه باحرف ،حداقل تحلیلی ازمسائل ازخودتان بیان کنیدتابفهیدسوادسیاسی تان چقدراست.(البته به شرطی که کپی پست نباشد).
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از کامنتتان
    بنده وابسته به هیچ کس نیستم.
    اینکه در دوره احمدی نژاد 19 هزار سانتریفیوژ ساخته شد تحمیل مشکلات به کشور است یا تعلیق دوساله در دوره ی خاتمی و حالا تعلیق در دوره روحانی؟
    آقایانی که با ادعای داشتن برنامه صد روزه برای تحول اقتصادی رای آوردند و حالا مدعی هستند گفته ایم ظرف صد روز تازه برنامه تهیه می کنیم را از نظر شما چه باید خواند؟

    اگر شما چشمتان را با دقت بیشتری می گشودید همین کوتاه نوشت های من تحلیل هاییست که به خاطر حفظ احترام رئیس جمهور قانونی کشورم بسیاری از شاخ و برگهایشان را خودسانسوری نموده ام.
    در ضمن ای کاش مطالب وبلاگ قبلی ام را می خواندید تا بدانید در همان هشت سال نیز هرجا انحرافی دیده ام بدون هیچ اغمازی تندتر از حالا مطلب نوشته ام. برای ما حفظ اسلام و ایران از هر وابستگی و تعلق خاطری مهمتر است و این است تفاوت اصولگرایان واقعی با ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی