طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

سحرنوشت ۲۴

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ق.ظ
#سحرنوشت ۲۴

این طوری نگاهم نکن. می‌دانم شبیه تو نیستم. می‌دانم روز به روز دارم از آنچه باید خلیفه تو در زمین باشد دورتر می‌شوم. می‌دانم کم کم دارم از خودم ناامید می‌شوم.
اما دلم خوش است که در هیچ کتابی یأس را بین صفات تو ندیده‌ام. تو، خدای همیشگی منی. همان که طفل شیرخوار را روزی می‌دهی و بر پیرمرد کهن‌سال مهربانی.
می‌دانم هرچقدر هم که دور شوم آغوش تو برای برگشتنم باز است. شاید همین مهربانی بی حد توست که مرا جرأت نافرمانی داده وگرنه منِ عاشقِ یک‌لاقبا را چه به سرپیچی از اشاره های معشوق محبوبی چون تو؟!
این روزها دست به دامان مهربانی شده‌ام. دست به دامان بخشندگی. تا شاید کمی شبیه تو باشم.
می‌دانم دار و ندارم را به تو بدهکارم و حالا از آنچه دستان رازقت در سفره‌ام نهاده، خاضعانه و خاشعانه تقدیم بندگانت می‌کنم تا برق لبخندشان بشود نوری برای راه رسیدنم به تو.
دستم کوتاه است اما امیدم به رازقیت تو بسیار.
خودم را به آب و آتش می‌زنم تا گرهی از کار عاشقانت باز کنم و دلگرم شوم به رضایت حضرتت.
این روزها دستانم تشنه ی دستگیری‌اند. انگار مشق بخشندگی می‌کنند پای روضه های امیرالمومنین.
چشم‌های معصوم کودکان گل‌فروش که این روزها گل‌هایشان بی‌مشتری ست منتظر رزقی ست که تو در مال من پنهانش کرده‌ای و بزرگ‌منشانه توفیق خدمت به خلقت را نصیبم کرده‌ای تا آزمونی باشد برای روح سرکشم.
مرا شرمنده دوست‌دارانت مساز ای واهب العطایا

*زهرا آراسته‌نیا*

@arastehnia

Suzestan.ir

Instagram.com/arastehnia
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی