طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

من وسط ایرانی ام ؛ اجناس گردم خارجی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ق.ظ

افسران - من وسط ایرانی ام؛ اجناس گردم خارجی!

روز زوجم خارجی ،ایّام فردم خارجی
من وسط ایرانی ام؛ اجناس گردم خارجی

اورجینال است این که می بینی و آن هم همچنین
مارک کیف کوچک و شلوار زردم خارجی

اوه! آلرژی دارم اصلا من به جنس داخلی
می خرم هی با تعصّب! تند و دم دم خارجی

از شما پنهان نباشد چند وقتی هست که
فکر آنم تا شود کلا بگردم خارجی

بسته شد از بخت بد تولیدی و شغلم پرید
ورنه پولی بود و آن را می خریدم خارجی!

آراسته نیا-اسفند93

  • زهرا آراسته نیا

تولید ملی

طنز

نظرات (۶)

سلام

با تشکر از مطلب خوب و ارزشمند شما.

این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.

 http://golestanblog.ir/%D9%85%D9%86-%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D8%9B-%D8%A7%D8%AC%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/

منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

یاعلی. التماس دعا

  • مهدی شریفی
  • کمی گریه نوشتم
    تشریف بیارید خوشحال می شم اشک بریزید
    پاسخ:
    دعوت به اشک ... جالبه
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " من وسط ایرانی‌ام؛ اجناس گردم خارجی "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/40255
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام علی (علیه‌السّلام): شایسته نیست به سخنی که از دهان کسی خارج شد، گمان بد ببری، چرا که برای آن برداشت نیکویی می‌توان داشت."
    یا علی
    سلام استاد
    عالی بود لذت بردیم
    خداقوت
    پاسخ:
    استاد؟! چه طنز جالبی بود :)
  • مهدی شریفی
  • شاید مقطع رو مطلع نوشته باشم
    در هر صورت عذر
  • مهدی شریفی
  • سلام و عرض ادب
    یه دور نوشتم ولی پاک شد
    1. با توجه به تاکید روی خارجی بودن استفاده از الفاظ غربی خیلی خوب بود
    2. قافیه گرد و بگرد خوب بود
    3. مقطع شعر خیلی برام جالب بود
    با توجه به این که خود طرف توی تولیدی داخلیه ولی خارجی استفاده می کنه
    4. با توجه به مردف بودن شعر می شد کارکرد دیگه ای هم از ردیف کشید
    5. آن در مصرع اول بیت دوم به نظرم اضافی میاد
    هرجور خوندم جایی براش پیدا نکردم، به نظرم برای پر کردن وزن اومد
    6.  دم دم به نظرم معنی تند رو نمی رسونه، شاید هردم بهتر می بود

    به هر حال این ها نظرات بنده بود نه نقد
    البته اگر امکانش بود، مخصوصاً برای نکته 5 روشنم کنید ممنون می شم
    برای مابقی ش هم نکته ای به نظرتون اومد بفرمایید، که من هم یاد بگیرم

    در کل عرض تبریک
    در پناه حضرت حق سرافراز باشید
    پاسخ:
    سلام تشکر از نظرتان
    این و آن معمولا با هم میان و منظورم همه چیز بوده و البته  فکر می کنم با توجه به آمدن دو کالای کیف و شلوار در مصرع دوم مابه ازای ظاهری هم پیداکرده ولی خب احتمالا ضعف تالیف در شعر باعث شده نتونم منظورم رو درست به مخاطب برسونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی