طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

نذر آقا سبزقبا

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ق.ظ

نذر آقا سبزقبا (محمدبن موسی الکاظم برادر امام رضا ع) که نگین شهرم دزفول است

میان همهمه ی شهر و رفت و آمدها

چه جای دنج عجیبی ست مرقدت آقا

صدای پای فرشته همیشه می پیچد

و روز می شود اینجا به برکتت فردا

من از ضریح قشنگت برات می گیرم:

زیارت شه طوس و دیار کرب و بلا

ببخش اگر که همیشه غریق حاجاتم

خدا به دست تو داده ست روزی ما را

چه قطره ها که برایت دخیل می بندد

و "دِز" به پای تو پیچید آرزویش را

دلم عجیب گرفته جناب سبزقبا

تو را به جان رضایت شفاعتم فرما


( زهرا آراسته نیا - 1392/6/23 )

  • زهرا آراسته نیا

سبزقبا

نظرات (۵)

تشکر

من اینجا رفتم
خیلی جای باحالیه...
معنوی، ساده و گیرا
شعر هم زیبا بود
پاسخ:
زیارتتون قبول
باسلام
برای سلامتی "آقا"دعاکنید.سایه ولایت بر ایران همیشه سرافراز
پاسخ:
الهی آمین...
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    ببخشید بی مقدمه نقد میکنم

    اگر مصرع دوم "چه کنج دنج عجیبییست" باشه فک کنم بهتر بشه(کاملا نظر شخصیه)
    شعر زیبا شده اما تکرار قافیه ی بی دلیل از نظر شعری یکم ضربه زده ولی در کل از نظر محتوا زیبا بود

    یاعلی
  • افزایش بازدید معتبر و تضمینی
  • www.iAlexa.ir
    یک تیر و 2 نشان !!!

    1- کسب درآمد
    لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!
    کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
    پرداخت منظم و تضمین شده

    2-افزایش بازدید واقعی
    افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
    افزایش فروش محصولات شما تضمینی
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

    همین امروز آینده وبلاگتان را متحول کنید

    بازدید بیشتر=اعتبار بیشتر=موفقیت بیشتر شما

    نماینده رسمی الکسا در ایران
    www.iAlexa.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی