طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

به جهنم می رویم اما تن به ذلت نمی دهیم

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ
دیشب یاد این جوک افتاده بودیم که : طرف می گه بهشت خوبه ها ، ولی جهنم همه آشنان!
امروز با شنیدن سخنان جناب روحانی دریافتم تعبیر این یادآوری را!
پ ن: رئیس جمهور: "عده‌ای هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید."
پ ن 2: کلا هر وقت دیدید دولت اعتدال داره محکم و با قاطعیت صحبت می کنه یقین بدونید داره به منتقدان داخلیش می توپه!
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۱۱)

  • یاسر قربانی
  • سلام
    با چهار پاره ای نذر حضرت امام جعفر صادق(ع) به روزم
    یـــــــــــــــ زهر ــــــــــــــــاعلی(ع)
    پاسخ:
    سلام. قبول باشد
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " به جهنّم می‌رویم اما تن به ذلّت نمی‌دهیم "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31890
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام): دل‌ها را هوایی است و روی‌آوردنی و پشت‌کردنی، پس دل‌ها را آن‌گاه به کار گیرید که خواهان است و روی در کار، چه دل اگر به ناخواه به کاری وادار شود،‌کور گردد."
    یا علی

    ازشمابیش ازاین هم انتظارنمی رود!!! نشستین توخونه،روزگارتان هم به قول سهراب،بدنیست،آنقدروقت آزاد وخیال راحت هم دارید که ازسرسیری وتعهد!!! یک روزدرمیان شعری بسرایید .... شمااگرمی دانستید تحریم ها وگرانی ورکود اقتصادی چگونه کمرمردم راخم کرده است! شمااگربااین هزینه های وحشتناک درمان یا برای تهیه داروی مریض تان دربه درآنهم باچندین برابر قیمت چگونه زندگی تان به زیرخط فقر می رسید!!شما اگر برای تهیه سرپناه کرایه سرسام آورمنزل تان، عزت وکرامت انسانی تان خدشه دارمی شد!!و.....چنین حرف هایی راکه ،ابزازنمی کردید!!واز مساله هسته ای که هیچ توجیه اقتصادی لااقل تاکنون، برای مملکت نداشته وصرفاً یک مساله سیاسی است چنین توجیهات  دوراز منطق وخردورزی را ارائه نمی کردید!

    استاد،شاعر،آمربه معروف و.... از توّهم وایده آل گرایی بیرون بیایید وواقعیات راببینید!!!

    تازه مگرهمین پاکستان دارای انرژی هسته وحتی بمب هسته ای نیست! آیا اوضاعشان جزپیشرفت به سمت پس رفت اثری هم داشته است؟بس کنید شعارگفتن را!.ازاین حرف های صدمن یک غاز واقعاً بس کنید!!

    پاسخ:
    شکر خدا کشور رو به پیشرفت است . مشکلات اقتصادی هم با کمی اعتماد به بازو و فکر ایرانی خیلی زود حل می شوند. هم خودم و هم دوروبری هایم با گوشت و پوست خود مشکلات اقتصادی را تجربه و لمس کرده ایم و اما اعتقادمان را به نان نخواهیم فروخت.
    حتما می دانید آقایانی که انقدر سنگ رفع تحریم ها برای مشکلات اقتصادی مردم را به سینه می زنند خود از مرفه ترین و پولدار ترین انسان های کشورند و قصه ی خانه های مجللشان سال های سال است که نقل مجلس هاست.
    در ضمن شما را ارجاع می دهم به خواندن متن سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا و مسئولان دستگاه دیپلماسی چهارشنبه 22/5/93

  • علیرضا هوشمند
  • ایمان، پرندگان قفس را به آسمان رهایی باز می‏گرداند و بازگشت شما، جشنِ پایانِ صبوری بود، در بهار ایمان. درود بر آزادگان سرافراز
    پاسخ:
    درود بر صبوری و استقامتشان و درود بر شما که یاد آن صبوری را بزرگ می دارید
    واقعاً ماهم موندیم شما ازچی دفاع می کنید!!! سی  واندی سال است سرمایه مملکت ما به جیب روسها می ره ولی هنوز نیم کیلووات برق هسته آنچنانی با تکنولوژی فرسوده روسها درمدار نداریم!!! ماماندیم کی تکمیل می شه!!! حالا شما وجناب مجیدخان هسته ای، که خودرا"امران معروف"کرده اید!!!!! لب وچشم خودرا براین هدررفت سرمایه ما که به جیب روسها می ره بسته اید!!!
    عجب آمرانی!!!!
    جهت اطلاع شما آمران عرض شود این آقای روحانی ،داره گنده کاری های شماهادر8سال "مودیریت اسرهجری!!!" راپس می ده !!! ها.


    افتخارشون می دونید به چیه؟به این که همانگونه که امام راحل(ره) ما حاضرشد  صلح رابپذیرد واکنون نیز مقام معظم رهبری برای خروج کشور از بحران "نرمش قهرمانانه"رامطرح کنند ،نظام ومردم وتنهاکشور شیعه ازهرج ومرج ها ی احتمالی که شما کاملاً از آنها بی اطلاعید(چون ارتفاع دیدتان تا نوک دماغتان بیشترنیست )مصون بماند.
    گرانی،تورم،بیکاری،فسادهای مالی،مشکلات فرهنگی،مخدوش شدن چهره ایران درجهان البته به ناحق ،تحرکات زیرپوستی و جدایی طلبانه ی قومیت ها،وهابی گرایی،و..... این هارادرنظربگیرید بعدهمانطور که گفتم یقه درآنی کنید!!! افتاد!
    بازهم ببخشد! حرف بزنید اما بحران درست نکنید.بگذاریدمردم کمی آرامش داشته باشند.
    بابا شما ومجیدخان هسته ای از امام معصوم علی (ع) که 25سال به فرموده ی خودش خاردرچشم واستخوان درگلو برای حفظ اسلام همه چیزراتحمل کردکه نعوذباا... که بالاترنیستید!!! می دانیداگر برخی مانندشما احساس "آمربه معروف بودنشان "گل می کرد،الان خبری از اسلام عزیز نبود!!!!!!!!
    البته ما این حرف های شمارابه پایه جوانی و.... تان می گذاریم.احتمالان تاپختگی
    هنوزراه درازی پیش رو دارید.بازم افتاد!!!!
    خداوند مملکت رااز شراشرار داخلی-خارجی محفوظ بدارد ان شا ا...

    پاسخ:
    تاریخ مصرف این پاسخ هاتون مال چند ماه پیش و قبل از مذاکره کردن و توافق ژنو بود ولی حالا که آقایون هم با آمریکا مذاکره کردن هم توافق نامه امضا کردن و هم تعلیق کردن و هم اکسید و نتیجه ش شد این همه اوضاع نابسامان در اقتصاد داخلی و کشت و کشتار هر روز بیشتر از دیروز مسلمانان در سراسر دنیا ، دیگه لطفا یه توجیه جدید دست و پا کنید!
    خیلی برام جالبه که آقایون هشت سال تمام دولت قبل رو دروغگو خطاب کردند فقط به خاطر یه مصاحبه ی تلوزیونی که در اون احمدی نژاد با نشون دادن یک نمودار که در سایت رسمی سازمان محاسبات هم موجود بود ادعا کرد نرخ تورم پایین اومده . و تمام رسانه های اصلاحطلب گفتند دروغ میگه. درحالی که منظورش تورم نقطه به نقطه بود .
    و حالا یک سال تمامه که جناب روحانی به نمایندگی از اون جریان فکری هر روز داره به ما خبر از کاهش تورم نقطه به نقطه می ده اون هم بدون نمودار!
    در ضمن خدا رو شکر خود این قصه ی هسته ای و دشمنی غربی ها مال قبل از احمدی نژاد اتفاقا دوران خود آقایونیه که امروز پوست عوض کردن و به اسم اعتدال!! دوباره دارن همون افراطی گری های سابقشون رو انجام می دن .
    ان شاءالله که آسیبی به مملکت وارد نشه
    مگر این که منتقدان داخلی رو ببندن به توپ!
    جلوی خارجی ها شاد شاد

    چنان در مورد دوره مذاکرات خودشون صحبت میکنه انگار اجازه ساخت بمب اتم گرفته بودن. همین گند امروز رو دوباره تکرار کردید دیگه. افتخار داره که تو کتاب خاطراتتون هم ذکر کردید؟

    بکشید ما را، زنده تر میشود ملت ما :)
    پاسخ:
    به خدا نمی دونم دارن به چی افتخار می کنن! 
    لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
    تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
     در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

    .......................................
    چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
    مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.
     
    اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
    کلیپ های بازی در سایت آپارات
    نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

    نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

    لینک دانلود 1 : 
     
    http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

    لینک دانلود 2 : 
    http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


    لینک ویدیو ها در یوتیوب

    نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

    نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

    شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .

    پاسخ:
    سلام
    بسیار عالی . خداخیرتون بده
    باسلام
    نخست: شما ظاهراً تفاوت "خوشبین نیستم" رابا چوب رای چرخ "مثلثی"مملکت که شما "دلواپسان"طراحی کرده اید ،خوب درک نکرده اید!!!
    مقام معظم رهبری،وزارت اطلاعات ،مجلس وسایرنهادی نظارتی به زعم شما ظاهراً درجریان روندمذاکرات نیستند!! وفقط شما که درمذاکرات تشریف دارید!!!! دارای اطلاع موثق اید!!!!
    شماها که ازلحاظ عددی که درهمان حد 4میلون رای جلیلی دربین مردم محبوبیت ندارید و... چه حقی داریدبرای مثلاً 22میلیون نفر تعیین تلکیف یا تعیین "تهدید"می کنید!!!! که نوشته اید وگرنه....................................

    بازهم تکرارمی کنم ، عدم"خوش بینی" اگربه معنای  آنچه که شمادر وهمتان دارید،می بود! که مقام معظم رهبری  که اجازه مذاکرات رانمی دادند!!!!

    ببخشید اگر به ساحت شما برنمی خورد بایدبگویم :واقعاً به یک شستشوی کامل مغزی آن هم باکارواش نیازمبرم دارید....(شزمنده البته گفتم ببخشید).

    پاسخ:
    علیکم السلام
    باید بگویم نقد کردن به هیچ عنوان چوب لای چرخ گذاشتن معنی نمی دهد بلکه ناشی از حکم مترقی امر به معروف و نهی از منکر می باشد که تازه اگر بخواهیم با جدیت پی گیرش باشیم باید مانند کنگره آمریکا برای هر اقدامی و هر مذاکره ای رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده را به مجلس بکشانیم و ازشان توضیح بخواهیم که شکر خدا تیم جناب روحانی به هیچ وجه به این رویه پای بند نیستند علارغم اینکه فیلم تبلیغاتیشان کپی رئیس جمهور آمریکا باشد و شعارشان هم همان!
    کدام چوب لای چرخشان گذاشته شده؟ هرچه خواستند کردند . با هرکه خواستند خندیدند. بی حجاب ها را به کشور راه دادند و برایشان فرش قرمز پهن کردند. حالا اگر طرف مقابل نمی خواهد مانند بعضی ها منافقانه رفتار کند و روراست دشمنی خودش را فریاد می زند و از ارزوی بازشدن تک تک پیچ های تاسیسات هسته ای مان را فریاد می زند ، تقصیر ماست؟ به خدا که درست فرمدید : دشمن دانا بهتر از دوست نادان است.
     نیازی به عذرخواهی نیست ما به توهین های این جریان فکری عادت کرده ایم.

    والا شما ها جهنم هم راه تان نمی دهند!!! جون درانجا هم "دلواپس" اید چرا آتشش کم است، چرا عده ای کفار جهنم را قرق کرده اند؟ چراآمریکایی ها باشیطان لابی گری می کنند!! چرا از انرژی هسته ای برای عذاب استفاده نمی شود؟ چرا کوچک زاده وبذرپاش و... پست مناسبی ندارند و.....
    واما شما چراباوجود جهنم چشم بصیرتتان تخلیه ی کامل شده است!!!
    بابا شما "دل پیچگان" چرا کاسه د اغ ترازآش شده اید؟ دست کم بگذارید مقام معظم رهبری انتقادی ازروند مزاکرات بکند،بعد شما یقه درآنی بکنید!
    راستی ،داعشی ها هم به زعم خودشان اسلام شناس ومدافع دین اند ها!!! البته فقط به زعم خودشان!!!!
    نکنید این کار رو با مملکت !! هرچه ما درداخل دوستان نادانی باشیم ،دشمنان دانا ،بیشترسود می برند!! نکنیداین کار رو!!!!
    پاسخ:
    جالب بود. پس بعد از "بزدل" باید منتظر این لیست توهین هایی که شما فرمودید هم باشیم!
    " من به آینده مذاکرات خوش بین نیستم" این جمله را که ما نگفته ایم و البته اگر کمی فارسی بلد باشید می دانید که این گونه جملات دارای معنایی "نگرانی" هستند و درنتیجه مخاطب این توهین ها، تنها ما نیستیم!
    بروید خدا را شکر کنید که توهین جناب روحانی  را به حساب ندانم کاری شان گذاشته ایم و گرنه ...
    پس من بروم به جهنم....
    پس من بروم به جهنم....
    پاسخ:
    مثل اینکه چاره ای نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی