طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

سیرداغ!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ب.ظ

امروز مهمونی دارم، یه افطاری بزرگ و اما ساده به صرف آش! قراره سیرداغ درست کنم. فعلا که شاعری ولم نمی کنه. خدا بخیر کنه!

ای بوی تنت همیشه در خاطر من
ای چهره‌سپید کوچک مردافکن
با تیغ تو را اگر چه ریزت کردم
"سیر"ی کن و بر غذای من طعم بزن!
  • زهرا آراسته نیا

طنز

نظرات (۷)

  • علیرضا هوشمند
  • توپ... گلوله... شلیک... سنگ...
    جمله سازی نیست؛
    بچه های غزه ، این روز ها با اینها خون میسازند...
    و بعد هم پرواز... لطفا اشعاری در وصف ایثارگران حماس فلسطین بنویسید 
  • مهیار مهدوی
  • سلام
    هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام . ممنون که لایق دعوت دونستید
  • خورشید عالم تاب
  • سلام اصلاحیه شعر (کامنت قبلی):
    ای سیر بیا به حق من سیری کن
    طعمم ده و دیوانه زنجیری کن
    از بوی پیاز آش را نتوان یافت
    از سیر در این راه مددگیری کن
    شعر از مجید فضیلت
  • خورشید عالم تاب
  • به قول مجید فضیلت:
    ای سیر بیا به حق من سیری کن
    طعمم ده و دیوانه زنجیری کن
    "از دانش و عقل یار را نتوان یافت
    از جهل در این راه مدد گیری کن" !!!

    سلام:
    سپهر برای من یک جوابیه نوشت که دوباره من جوابش رو دادم. اگر ممکنه یک نظر بیاندازی.
    سلام علیکم
    چهارمین جلسه قرآن هم تشکیل شد
    قدم رنجه بفرمایید
  • ... بزرگه سعیدفر
  • سلام

    من با وجود اینکه دیشب مهمون داشتم و امشب هم مهمونی دعوتم اما دلم ازین آش های با سیر داغ میخواد...
    فامیل دور کجاییییی؟!!
    پاسخ:
    سلام
    که با این درد اگر در بند سیرداغید درمانید!!
    سلام. ما گشنه مونه! شعر واسمون آب جوش نبات و آش نمیشه ها!!!
    پاسخ:
    سلام
    اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جایِعٍ!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی