طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

با لهجه ی مادری غزل می خوانم

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

صبح است و لبت به بوسه ای شیرین کن

تا آخر شب اسب صفا را زین کن

من عاشق خنده های نابت هستم

شهر رخ خود به خنده ای آذین کن

تا بوده چنین بوده و تا هست چنین

با بودنت آرامش من تأمین کن

بالایی من، طواف تو آئینم

دیوان غزل کتاب این آیین کن

گنجشک ترین مقیم احساس تو ام

کم‌تر دل کوچک مرا غمگین کن

یک عمر شدم دخیل چشمت ، حالا

چشمی بگشا و یک نظر آمین کن

با لهجه ی مادری غزل می خوانم :

"اِی سوزگَنُمی، دل غمَ پُر خین کن"!1


---

1: به لهجه ی دزفولی - ای سبزه ی گندمگون، دل غم را پر خون کن

  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۶)

  • صالحه مسلمان
  • سلام

    عالی بود :)

    پاسخ:
    سلام . عالی خوندی عزیزم :)
  • علیرضا همتی فارسانی
  • خیلی خوب بود

    موفق باشید

    پاسخ:
    لطف دارید
    سلام/احساس میکنم مصرع «تا بوده چنین بوده و...» از وزن خارج شده... جسارتاً البته!
    پاسخ:
    سلام و تشکر از نقدتان... ان شاءالله اصلاحش می کنم
    أحسنت
    خوشم اومد
    ایشلا ننت دلخُوَش با.
    پاسخ:
    :) ممنون
  • علیرضا هوشمند
  • اختیار دارید سپاس از امثال سرکار گرانقدر این سرزمین هم وظیفه است و هم بر خود واجب می دانم انشا الله در همه زمینه ها سربلند و کامروا باشید ضمنا در هر دو وبلااگمان دو الی سه مطلب در خوصوص جانبازان در آرشیو مطالب وجود دارد نظری به آنها بیندازید در خصوص شهر ببین میشه استفاده نمایید.التماس دعا ما را در سبز قبا به هنگام زیارت دعا کنید .یا حق و خدا نگهدارتان
  • علیرضا هوشمند
  • و یا www.hoshmand-poor.blogfa.com درود بر شما که لهجه مادری را احترام گذاشته و درود فراوان تر بر مادران گهر باری همچون مادر گرانقدرتان که فرزندی در خورشایسته خطه دزفول و ایران زمین تقدیم جامعه نمایند ضمنا منتظر اشعارتان در زمینه های ایثارگران جانباز و آزادگان و ... هستیم
    پاسخ:
    سلام و تشکر از لطفتان. شایسته ی این همه تمجیدتان نیستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی