طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

خود در چاه اندازها!

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ
مانده ام چرا بعضی ها که خود را سیاست مدار می دانند، کمی در نشان دادن آن روی سکه خودشان سیاست بخرج نمی دهند؟!
درست چند روز بعد از اینکه رهبر انقلاب هشدار دادند که بعضی ها می خواهند دفاع مقدس را تحریف کنند،
زبان می گشایند و افاضات می فرمایند که امام در جنگ اشتباه کرد!!!
لااقل اجازه می دادید بیانات رهبر از تیتر خبرگزاری ها پایین بیاید و کسی حواسش به خیانتتان نباشد، بعد!
نکند از مشاور فرهنگی به مشاور نظامی تغییر سمت داده اید و ما بی خبریم!

پ ن : گستاخی مشاور خوزستانی هاشمی نسبت به امام خمینی(ره)
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۶)

  • صریح الهجه ی شوشتری
  • ببینید خواهراصولگرای من، منظوراین بودکه شماکه قطعاً درکل دوران 8سال دفاع مقدس 4یا5سال نبودیدوازآن تنهاخاطرات کودکی ومخدوشی دارید،ازکجابااین اطمینان ازبنی صدروریزآن اتفاقات حرف می زنیدکه انگار دراشغال سفارت امریکاهم حضورداشتیه اید.حداقل اشاره کنید شما این هاراشنیده اید یاخواندیده اید.که مسلماً شنیدن هم کی بودماننددیدن. من متن صحبت های مشاورآیت ا... هاشمی،یعنی"رجایی"راخواندم حرف ایشان به زیرسوال بردن ارزشهای دفاع مقدس  وخالی کردن عرصه برای عراقی هانبودبلکه منظوراش عدم صدوراجازه تخلیه برخی شهرهاازپیرمردها وناتوانان بوده است.ثانیاً به لحاظ آموزه های دینی حفظ جان برای دفاع از اسلام ازواجبات مسلم است  حال اگردراین راه شهادت هم نصیب کسی شدکه چه بهتروآن فوزعظیمی است.پس اول حفظ جان بعدشهادت. بنابراین برای خودودیگران درجهت  دفاع ازارزشهای دینی نخست سلامت وسپس شهادت آرزوکنید!!!

    سواددینی وعلمی تان به روزکنید صواب داره...!!

    پاسخ:
    سلام
    مرا خواهر اصولگرا خطاب فرمودید، باید مشخص کنم که بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاحطلب و اصولا هیچ اعتقادی به سیستم حذبی ندارم چون می تواند باعث خروج انسان از دایره انصاف شده و صرف حمایت از خواسته ها و منافع حزب باعث نادیده گرفتن واقعیت ها شود.
    بند صرفا خود را یک مسلمان انقلابی می دانم
    در مورد ندیدن حوادث ، خیلی وقت ها مطالعه و تحقیق دقیق بیشتر از بودن در متن حادثه کارایی دارد. چون محصور بودن در بعد زمان و مکان می تواند کاهش قدرت تشخیص را موجب گردد
    حفظ اسلام اوجب واجبات است نه سلامتی. که اگر بود اصولا حضور در جبهه جنگ معنایی پیدا نمی کرد. چون حضور در جبهه یعنی به خطر انداختن سلامت .
    آقای رجایی منظورشان مشخص است و از کلماتی کاملا واضح استفاده کرده اند و نظر شخصی خودشان را که البته بدون سند هم بیان شده ملاک اشتباه مسئولین و در راسشان حضرت امام قرار داده اند.
    طوری جوسازی کرده اند که انگار به زور مردم را در شهر نگاه داشته اند حال آنکه هر کس مایل بود امکان ترک شهر را داشت. و تخلیه مد نظر ایشان در شرایطی که هنوز نیروهای نظامی منسجمی وجود نداشته نتیجه ای جز تقدیم شهرهای مرزی به دشمن نداشت . و از دیگر سو در آن روزهای ابتدایی جنگ و آن شرایط انقلابی کشور حتی نیروی لازم برای تخلیه شهر ها هم آماده نبود
    امیدوارم بحثمان به روشن شدن شبهات ذهنی بیانجامد
  • صریح الهجه ی شوشتری
  • شمااگرسال 78دبیرستان بودید سال 59 بایدشیرمی خوردید!!!ازکجا جنگ وموشک و...دیده اید!!
    منظورم از رفتن به سوریه و... جهادشمانبودکمک به جهادگران بودتاشاید تیری ،ترکشی شمارابه آرزویتان برساند!
    پاسخ:
    قابل توجه شما بنده سال 59 حتی شیر هم نمی خوردم! ولی انگار شما یا شوشتری نیستید یا اینکه در سالهای حماسه فرار را بر قرار ترجیه داده بودید که نمی دانید خوزستان و مخصوصا دزفول تاپایان جنگ هدف عراقی ها بود... بنده در سال های پایانی جنگ هم دیده ام هواپیمایی را که از دومتری سرم عبور کرد و رفت چند خیابان آن طرف تر دوستم را وسط بازی کودکانه اش به شهادت رساند و البته خانواده اش مقاوم ایستادند و هم پدرش در جبهه بود و هم مادرش در پشت جبهه فعال.
    نگران شهادت من نباشید خدا بخواهد لیاقتش را به دست خواهم آورد
  • صریح الهجه ی شوشتری
  • ببینید ،دراین دنیا بجز پیامبر ص وائمه اطهار کسی معصوم نیست.بنابراین کجای این حرف توهین به زمین وزمان است که بگویند ممکن است اشتباهی رخ داده باشد.کمی تاریخ اسلام بخوانید ضررنمی کنید!!! دردوره امام معصوم علی (ع) چندبار پای ازایشان به قوه قضایه ای که خود خلیفه آن بود کشیده شد؟!!! آیا ایشان گفتندچون من معصومم هیچ کسی حق شکایت ازمن راندارد وبایددهانش بسته شود! یابه قول شماها باید "فیلتر"شود!!! والا روی خوارج راسفیدکردیدشماها!!!
    - درضمن  در مطلبی از وبلاگتان آرزوی شهادت کردید، لطفاً بفرماییدسوریه ،فلسطین ،افغانستان و... آنجا به آرزویتان دریک ثانیه می رسید . چرافقط حرف می زنید نکندمنتظرید شهادت بیاید درخانه ی شمارابزند!!
    پاسخ:
    سلام
    هیچ کس ادعای معصومیت بزرگان انقلاب را ندارد. اما اگر اشتباهی از ایشان دیده می شد سالها پیش از شما دشمنانشان آن را در بوق و کرنا کرده بودند! 
    شاید شما از جنگ بی خبر باشید اما من در دزفول به چشم مقاومت خودجوش(واقعا خودجوش) مردم را دیده ام. مردمی که بدون هیچ اگونه اجبار بیرونی در شهر می ماندند و زیر باران موشک هاپشت جبهه، که آن وقت دیگر خودش یک پا جبهه شده بود را حفظ می کردند. اگر مقاومت مردم نبود در دورانی که هنوز نیروهای نظامی به خود نیامده بودند و بعدتر ها که بنی صدر خائن مانع حضورشان می شد حالا جناب عالی صریح الهجه ی عراقی بودید! 
    پس با هیچ معیاری اشتباهی از امام سر نزده که این آقا بخواهد دل بسوزاند و افاضات کند و بعد فیلتر هم نشود ... این حرف ها عین مصداق توهین هستند . 
    لطفا کمی منطقی باشید
    درمورد شهادت فرمودید... بنده مونث هستم و هنوز اجازه ی جهاد برای خانم ها صادر نشده وگرنه الان در سوریه بودم . در ضمن اصلا بعید نیست شهادت در خانه کسی را بزند! همین امروز سالگرد ترور شهید صیاد شیرازی درست درب منزل ایشان است.
  • صریح الهجه ی شوشتری
  • مات شدید!! ازاین که خیلی به دیدگاهتان نزدیک بود تعجب کردید!!! تعجب کنید واقعاً عجب!!! آخه شما به نظری که فلان آقا بیان کرده چکاردارید که بایدنظرش فیلتر بشه ؟
    پاسخ:
     نظ-ری که فلان آقا بیان نمودند ، توهین به تاریخ یک ملت و امام خمینی - بزرگ مرد انقلاب اسلامی - بود و نه تنها به من بلکه حتی به شما و تمام ایرانیان هم مربوط است و حتی اگر از مراجع قانونی فیلتر نشود به حکم عقیده و مردی خودمان باید با نخواندن نظراتش آن را فیلتر کنیم .
  • صریح الهجه ی شوشتری
  • فیلتربه درد بستن دهان، تخته کردن بیان، وبرای جلوگیری از بدبختی های پس ازبیان درجهان سوم کاربردهم دارد!!!!!
    پاسخ:
    عجب!
  • مصطفی سعیدفر
  • آقای رجایی خیلی وقته افاضات میفرمایند. نمونه هایی از افاضات ایشون رو در زمان ثبت نام کاندیداها و همچنین انتخابات ریاست جمهوری دیدیم.
    چندین بار مطالب وبلاگ ایشون حذف شد و در آخر هم کلا فیلتر شد!
    پاسخ:
    پس فیلتر به یه دردایی هم می خوره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی