طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

سحرنوشت ۲۵ _آرامش

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ق.ظ
#سحرنوشت ۲۵

کابینت را زیر و رو کردم. زیر مبلها را با دقت گشتم. توی حیاط، پای گلدان قدیمی حسن‌یوسف، روی پشت بام بین ازدحام آنتن‌ها و دیش‌های هرکدام یک‌طرف. همه جا را گشتم، نبود. نیست. انگار نخواهد بود.

همیشه فکر می‌کردم یک آرامش زاپاس دارم، اما حالا می‌بینم جز نسخه‌ای که در دست تو ست هیچ رونوشتی برای آرامش پیدا نمی‌شود.
رهایت نمی‌کنم. تا در آغوش تو هستم آرامم. خیالم تخت است به مهربانی‌ات.
خیالم تخت است به عیب‌پوشی‌ات.
خیالم تخت است به رازداری‌ات.
دست قدرت تو، بالاتر از تمام قدرت‌های زمینی با من است و همین برای تا ابد خوشبختی‌ام کافی ست.
کافی ست نامی از هزاران نام نیکوی تو را بر زبان جاری کنم تا چشمه چشمه معرفت در وجودم جریان یابد و فلک را سقف بشکافم.
من، مخلوق معبود لطیف الصُنعی هستم که مرا از یاد نخواهد برد.
آسمان برای پرواز چون منی کوچک است و عرش کبریا در انتظار حضور نزدیک من است. کافی ست اراده کنم خدایی شدن را.
بساط عشق بازی معشوق زیبا و دانا و توانمندم برای تا همیشه در آغوش کشیدنم آماده است.
پس
پناه می‌برم به عشق از شر لحظه‌های مشغول بودن به جز تو...

*زهرا آراسته‌نیا*

@arastehnia

Suzestan.ir
Instagram.com/arastehnia
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی