طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

کلاه صورتی نهال

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

کلاه صورتی نهال

بابایی ام اگرچه دلم رنج دیده است

دلتنگی از تمام شبم اشک چیده است

حالا ولی دوباره ببین خوشکلم؟ بخند

آقا کلاه صورت ام را خریده است

آراسته نیا

پینوشت - گفتگوی نهال قاضی خانی، دختر شهید مدافع حرم با مقام معظم رهبری:

به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را میدهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»

 

  • زهرا آراسته نیا

شهدای مدافع حرم

نظرات (۲)

  • علیرضا هوشمند جانباز- خادم ایثارگران

  • عید فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد


    این عید فرخنده را به همگی شما  


    عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم     


    التماس دعا --- خادم و مرید شما هوشمند

    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک باد
  • صبا مهدوی

  •  آقا کلاه صورتی ام را خریده است...
    ممنون خانم آراسته نیا..عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی