طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

یک زنانه ی ساده

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ
امروز از صبح بغض دارم
کمی "دختر شینا" خوندم و به کارهای خونه رسیدم.
مبینا بیدار شد گریه می کرد. بغلش کردم و بوسیدمش تا آروم شد.
با هم کارتون دیدیم و صبحانه خوردیم. گفت دلش نمی خواد ببره مهد کودک. اصرارش نکردم. نشست پای کامپیوتر و برای صدهزارمین بار فیلم "تنبل قهرمان" یا همون حسنی خودمون رو دید و برای صدهاهزارمین بار پرسید: چرا آقای دلاک حسنی رو کچل کرد؟
چرا حسنی کفش پاش نیست؟
چرا مامانش بهش نگفت کفش بپوشه؟
چرا حسنی سیب سرخ گل گلی نخورد؟
چرا
چرا
و من تمام مدت فکر می کردم چرا این فیلم انقدر طولانیه؟!
بعد از فیلم یادش افتاد که باید برای جشنواره غذای مهدکودکشون یه بسته ماکارونی فرمی می برد، پس راضی شد بره مهد کودک...
دلم براش تنگ شد...
دلم برای حسنی هم تنگ شد!

خدایا ببخشید یه سوال داشتم! اعصابت از دست این همه عجیب غریب بودن ما زن ها خرد نمیشه؟
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۴)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    والا خود خدا هم هنک کرده فک کنم!

    +
    یک مردانه ی ساده

    صبح پاشدیم رفتیم سر کار
    شب اومدیم خونه خوابیدیم...

    ها راستی ناهار و شام و چایی هم خوردیم.

    تمام/
    پاسخ:
    خدا قوت....................................................................................
  • مردی بنام شقایق ...
  • (الا به به الا چه چه الا خوب!)
    الا "برجام" من پیمان مرغوب

    همونی که با امضای قشنگش
    همه دلواپسارو کرده مرعوب

    همونی که با بیست و چند دقیقه
    میشه تصویب با امضای منصوب!

    تمام معظلات امروز حله!!
    همین چشمای من رو کرده مرطوب (از شادی!)


    الان هر کی که نقدی روش بیاره
    میشه با تیم اسرائیل محسوب

    تمام بی سوادا رو پوکونده
    با این نطقش رئیس جمهور محبوب

    یا با کلی شکایت توی دادگاه
    میشه با حیله و تدبیر سرکوب

    "مگه سرهنگه؟" هییییسسسس... ساکت شو اصلن
    حقوقدانه! شده چشمات معیوب؟!! 

    اینو ول کن... بگو مثل بقیه
    الا "برجام" من پیمان مرغوب....


    +
    بداهه ای از حقیر

    هر چند پیش خانم آراسته نیا زیره به کرمان بردنه!
    پاسخ:
    عالیییییییییییییییییی!
    ممنون که موجبات خنده و شادی ما رو حتی در این اوضاع سخت بی تحریمی! فراهم کردید :)
    تمام بی سوادا رو پوکونده
    با این نطقش رئیس جمهور محبوب خخخخخخخخخخخخخخخ
    چش و چالمون کبود شد پمادشم گیر نمیاد :)

  • انــــــ ـار
  • خدا که صبوره!
    مردا چطور زنها را تحمل می کنن! :)
    پاسخ:
    بگم؟..بگم؟ .... :))
  • آبجی خانوم
  • یک مادرانه آرام :)
    پاسخ:
    آرام ... البته فقط تا وقتی که دوباره از مهدکودک برگرده! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی