طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

امام خواهان

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

پول معاویه را که دیدند
خنجر به ران امامشان زدند
آدم هایی که تنها به کرم حسن(ع) دل بسته بودند

  • زهرا آراسته نیا

امام حسن

نظرات (۴)

  • مهدی شریفی
  • سلام
    با دعاهای مادر به شبم
    ضمناً امشب یک دل نوشته به صورت ثابت با عنوان مژده قرار داده می شه
    خوشحال می شم بخونید و نظرتون رو درباره ی این دل نوشته  بفرمایید
    التماس دعای فراروان
    اگه کمتر سر می زنم به شما وقتم محدودِ
    شب های قدر بنده رو از دعای خیرتون محروم نکنید
    یا علی
  • مهدی شریفی
  • وقتی به بیتت آمدم من هم فلسطینی شدم
    وقتی تو در بیت آمدی من شاعر دینی شدم
    مهدی شریفی
    قمست ما که نشد
    پاسخ:
    قسمت ما هم نشد. آآآآه...
    دایرکتوری تبادل لینک هوشمند - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما


    http://goo.gl/rI2y0J
    پاسخ:
    ایها الناس ما نخوایم بازدید وبلاگمون بره بالا کی رو باید ببینیم . دست از سرمون بردارید تو رو خدا!
    سلام
    یه پیشنهاد فوق العاده 
    برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
    به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی