طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

دعای نابودی دشمنان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

اللهم ارزق باعدائنا مشاورینا مثل "یونسی"!!

  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۱۲)

سلام 
سال نو مبارک بر شما و روزهایتان سرشار از عطر یاس فاطمی(س)
لینک شدید
سلام
دیگه مثل سابق دعوتتون نمی کنم
هر موقع دوست داشتید سر بزنید
هر شب رأس ساعت 01:35 به روز می شم البته به شرط لطف حضرت زهرا
و ان شاء الله فقط با محوریت حضرت زهرا می نویسم
التماس دعا
سلام
علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
شهادت مادرم تسلیت
و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
لحظه ی پایانی را نوشت

حرف های دلم تمومی نداره
و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
ان شاء الله بتوانم
دعایم کنید که دستم به آسمان برسد
سلام/خبر برنامه روز چهارشنبه دزفول رو شنیدم.
خیلی تاسف خوردم که نمیتونم حضورر داشته باشم...
موفق باشید انشاءالله
سلام
متأسفانه خبر شهادت نوشتم
و بیچاره دلم
سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
التماس دعا
دعا کنید دستم به آسمان برسد
سلام
ما به جمهوری یازهرایی خود می نازیم
ورنه بی فاطمه که خطه ایران هیچ است

من هم مطلبی برای تبریک نوشتم
یا سلالة النبی
  • مهدی شریفی
  • سلام
    اولین مطلب 93 میم شین حلالیت طلبی بود
    و حالا رسید آخرین ان ها
    روضه ای نوشتم از زبان خود خدا
    تشریف بیارید
    و این آخرین دعوت من درسال 93 است
    اگر کمی بود، عذر
    اگر بد بود، عذر
    اگر حرفی بود، عذر
    اگر و اگر و اگر عذر
    دعا کنید که سر به راه شوم
  • مهدی شریفی
  • سلام
    ریاضی به کمک اشکم آمده
    ریاضت بکشید و به میم شین بیاید و با نوشته ی ریاضی گونه م کمی اشکتان را رها کنید

    (تو مادرا مهربون تر مادر حسینِ
    شفیع ما روز محشر مادر حسینِ)
    یعنی یه سنگ رو که این دیوانه انداخته توو چاه
    هزار عاقل دارن هاج و واج نگاش می کنن که این اراجیف رو چطور بافته
    پاسخ:
    آره واقعا!
  • مهدی شریفی
  • سلام
    نماز در سر هجده ساله هم شکسته می شود؟
    منتظر حضور شما هستم

    (عمر نوشته های فاطمی م داره سر می رسه، دعا کنید دعای مادر نگیره)
  • مهدی شریفی
  • سلام
    مطبلم از کفم رفت
    درخواستی از شما دارم
    بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
    لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
  • مهدی شریفی
  • الرزق از نظر ادبیاتی مشکل داره
    اینجا باید فعل امر بذارید
    "ارزق"
    پاسخ:
    ممنون. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی