طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

ادب از که آموختی از تلوزیون!

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ق.ظ
شبکه پویا کارتون گذاشته در باب مضررات دیدن فیلم ترسناک و چندتا صحنه نشون داد!
نی نی مون چند دقیقه ست میخ شده تو تلوزیون و از ترس داد میزنه : مامان ایونو! مامان اینو!...
هیچی دیگه
الان دنبالشم یه کارتون پیدا کنم در بابا مضررات کارتونهای ضد دیدن فیلم ترسناک!!
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۴)

آخییییی. شبکه پویا هم حرفی برای گفتن ندارد!!!
چند روز پیش کارتون خاطره هایم را باز کردم. دیدم در ایام کودکی یک دفترچه داشتم که توش برچسب های آدامسهای لاویز رو چسبونده بودم!!!  بازی های هری پاتر و کارتون های سفید برفی و سیندرلا و ... که از بس صحنه ی منحرف کننده -و نه مستهجن- داشت هیج وقت از تلویزیون پخش نشد! اگر قرار بود بچه ها با این چیزها فرهنگشان خراب شود حالا ما هم قاطی دخترهای آنچنانی کوچه بازار بودیم. نه اینکه الان وضعمان خوب باشد، ولی خب به اون خرابی هم نرسیدیم آنطور که دشمنان خواستند!
سلام
خودتم انگار حسابی ترسیدی!! آخه چـــقدر غلط تایپی تو یه متن دو خطه ؟؟؟
پاسخ:
غلط تایپی کجا بود؟! فک کنم با گوشی اومدی. کلمات رو چسبیده نشون داده آره؟
اول کلاه قرمزی، وسط کلاه قرمزی، آخر هم کلاه قرمزی!

کاری که ایرج طهماسب با روح و روان من 27 ساله کرده هیچکی نکرده!!
پاسخ:
اُنلی ببعی!
  • علیرضا علی اکبری
  • خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی