طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

این ابرها علامت بارانند -غزل

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

وقت است ای حقیقت نورانی
بر ظلم شب، سپاه بشورانی
این ابرها علامت "باران" اند

آری گرچه سیاه رنگ و طوفانی
در جای جای معرکه می خوانم
نامت بلند ای شه روحانی
بر لب نشست طعم خوش نامت
شیرین تر از حلاوت سوهانی
-اینجای کار قافیه سوهان شد
بانو سلام، برکت ایرانی-
تا جمکران پرید و دلم واشد
بر کفتر اسیر دلم جانی
جولاگری که لطف تو یارش شد
برتر شد از هزار عالم ربّانی1

آقا گناه کردم و می دانم
حال مرا همیشه تو می دانی
شرمنده باز می شود این دفعه
با خوبی ات بدیم بسوزانی؟
آقا بیا زمینه که آماده ست
"عجّل فرج" بشارت قرآنی


اللهم عجل لولیک الفرج......شعر از : زهرا آراسته نیا

1: جولاگر (ملا محمدعلی جولاگر دزفولی) فردی که به مقام سربازی امام زمان (عج) نائل گردید.شرح احوالات ایشان را اینجا بخوانید

نظرات (۴)

  • امیرحسین رعایی
  • عجّل فرج
    بشارت قرآنی...
  • علیرضا همتی فارسانی
  • خیلی خوب استفاده بردیم

    ممنون

  • ... بزرگه سعیدفر
  • سلام
    وقت است ای حقیقت نورانی
    بر ظلم شب، سپاه بشورانی( پیشنهاد: بر ظلمت شب، سپاه شورانی! هرچند واژه شورانی، غریبه)
    این ابرها علامت باران است
    خواهد سیاه باشد و توفانی( خیلی قشنگ نیست، پیشنهادی هم ندارم!!!)

    عکسش ترسناکه...
    پاسخ:
    علیک سلام
    تشکر
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی