طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

مهمون موهام می کنی... (نوحه حضرت زهرا(س) + سبک)

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

شعر از "زهرا آراسته نیا" با صدای " مجتبی اکرمی"

بسم الله الرحمن الرحیم 
یا زهرا (س)


مهمون موهام می کنی
با دست خسته شونه رو
شکر خدا که بهتری
عطرت گرفته خونه رو

چقدر مادر/ دلم میخواد / که حالت خوب شه بازم
دیشب گفتی / که از حالا / باید با غم بسازم
 
می خندی و از چشم ما
دردت رو پنهون می کنی
دیشب ولی دیدم خودم
اشکت رو بارون می کنی

یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول

 اون شب عیادتت اومد
یکی که ترسیده بودم
انگار که جای دستشو
تو صورتت دیده بودم

 چقدر تنهاست / بابام اینجا / میون شهر جدم
یل خیبر / چشاش خسته س / بابا دورت بگردم

خواب دیده ام خورشید و که
وقت غروب کردنشه
زبون من لال نکنه
تعبیر به مادرم بشه

یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول

 چادر خاکی واسه من
روضه ی مکشوفه شده
که رد خون مادرم
عاقبت کوچه شده

خدا این گل / زهره ی زهراست / ولی یاس کبوده
می خواد من رو / بغل گیره / ولی جونی نمونده

خیلی روزه که مادرم
تو خونه معجر می پوشه
به فکر بابام علی و
ندیدن زخم گوشه

من که می دونم اون می خواد
زخم گوشاشو بپوشه

یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول
یا قره العین الرسول
 یا قره العین الرسول

دیگه راحت / بخواب مادر / که دنیا با تو بد کرد
همه خوبی / تو بودی و / زمین دستت رو رد کرد
 


دریافت



  • زهرا آراسته نیا

حضرت زهرا

نوحه

نظرات (۳)

عالی
  • یاسر قربانی
  • سلام
    طیب الله
    بسیار زیبا سرودید.
    اجرکم عندالله
    یــــــــ زهر ــــــــاعلی(ع)
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    یا زهرا
  • مصطفی سعیدفر
  • سلام. خبر مربوط به روز دزفول و بزرگداشت چهارم خرداد
    http://www.mehrnews.com/detail/News/2293723

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی