طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

لایک خوبی ها

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ
آنقدر وقتمان به لایک کردن حرف های خوب گذشت
که دیگر
فرصتی برای عمل به آنها نداشتیم!
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۳)

  • ابراهیم لایق برحق
  • دقیقن.
    ولی همین پست هم هزاران لایک داره...

    این نظر خصوصی است: اگر دوست داشتید نمایش دهید . و در اصلاح نیز آزادید. شاید هم شیرین باشد فحوای آن را به عنوان یک پست مجزا نمایش دهید

    سلام. زیبا بود. جامع و مانع هم.
    گاهی می بینم دشمن نه تنها در قلب من بلکه در بین دوستان حزب اللهی هم رسوخ کرده. همان ابَر شیطان را می گویم.
    که کارش هم یا وسوسه است. یا نا امیدی ... ولی مهمتر از همه ی کارهایش ایجاد غفلت و تغافل از عبادت است.
    داستان مکاشفه ی پدر آقای فاطمی نیا را در جلسه ی قرآنی خانگی شبهیا جمعه اش و تمثل شیطان بماهو شیطان را شنیده اید.
    ایشان میگفتند با او یکساعت و نیم بحث کردم. نمیدانستم شیطان اینقدر آخوند و عالم است؟!! ولی بالاخره در آخر مباحثم توسلی به وجود حضرت صدیقه کردم و او را در این مناظره شکست دادم.
    وقتی از این پیروزی مسرور بودم به من گفت: اتفاقا من پیروز شدم. چون مأموریت داشتم تو را در این یکساعت و نیم جلسه ی قرآنی از قرآن غافل کنم!

    حالا نهیب به خودم:
    آنقدر که پای وب هستیم پای قرآن میرویم؟!!!
    فاعتبروا یا اولی الابصار
    پاسخ:
    سلام . دوست داشتم نظرتان را عمومی کنم تا بقیه نیز فیض ببرند.
    مگرشما حزب اللهی ها هم فیسپوکی هستید!!!!
    پاسخ:
    شکر خدا بنده نه آنجا و نه هیچ جای فیلتر دیگری نمی روم .
    توانمدنی های جوانان خودمان به حدی هست که شبکه های اجتماعی بسیار خوب داخلی هم داریم نمونه اش "افسران".
    همین مطالب وبلاگ ها را هم می شود لایک کرد... شیطان راه های بسیار دارد!
    سلام
    خیلی حرف خوبی بود..

    پاسخ:
    این یعنی لایک؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی