طراحی و راه اندازی سایت های اینترنتی

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

سوزستان

****************حرف‌های سوزان دلم که چاره‌شان نگاشته‌شدن بود ... نوشته‌های زهرا آراسته‌نیا

مشخصات بلاگ
سوزستان

هم فلسفه می خوانم و هم نقاشم
هر صبح به صورتم غزل می پاشم
"آراسته"ام به نام "زهرا" ای کاش
با سیرت فاطمی مزین باشم

صرفا جهت ثبت در خاطراتم:
مقام های کسب شده توسط این وبلاگ تا کنون
1- برگزیده بخش شعر مسابقه زیر نور ماه( هفته دفاع مقدس) -مهر 92
2- برگزیده بخش شعر مسابقه عاشورای انقلاب - دی 92
3- مقام دوم بخش یادداشت و مقاله مسابقه فریاد انقلاب - بهمن 92
4- برگزیده بخش شعر همایش پاسداشت شهدای امر به معروف خوزستان- مرداد 93
5- برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی من انقلابی ام - بهمن 93
6- برگزیده مسابقه شعر من زنده ام - اسفند 93
7- برگزیده مسابقه شعر طنز دکتر سلام - اردیبهشت 94

Yemen ifyemen

جنبش letter4u

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۱، ۰۸:۰۲ - مجید فضیلت
    احسنت
  • ۳۰ خرداد ۰۱، ۰۶:۵۵ - ج....ک
    تشکر

شناسنامه دارید؟

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ
بعد از اقدام عاجل دولت تدبیر و امید برای بازگرداندن عزت "پاسپورت ایرانی" که نتیجه اش شد عدم قبول پاسپورت نماینده ایران در سازمان ملل از جانب آمریکا!!
حالا نوبت به بازگرداند عزت "شناسنامه ی ایرانی " شده است! خد به خیر کناد....
پ ن:
حسن روحانی-در افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران-: منتقدان دولت باید شناسنامه دار باشند!
  • زهرا آراسته نیا

نظرات (۴)


چیزی که شمامی نویسیدحتی اگر نقدباشدکه نیست !! ازنوع نقدعوامانه است. نقد کاری علمی وتخصصی است به منظورشناسایی کاستی هایی وپیشنهاد راهکار هایی برای رفع آن است که احیاناً ازدیدکارشناسان خبره مخفی یانادیده مانده است.
 حالاشما کدام نقدتان دست کم چنین بوده است!! به فرض هم که کارشمانقادی است.مشودازشماپرسید چه زمینه ی تخصص  تجربی یاعلمی دارید تاماهم بتوانیم نقدتان رامنصفانه بدانیم یانه؟ برای مثال آیا نقدیک ماست فروش (نه خدای ناکرده ازباب تحقیر) بانقدیا دانش آموخته ی هسته ای درباب انرژی هسته ای یکی است؟

این رسم بدی است که فقط درایران نمود دارد.یعنی بی دین درکاردیندار،دینداردرکار صنایع غذایی،بنا درکار شیلات و...  نقادی تخصصی!!! می کند.

ببینیدیک چیز خدمتان عرض کنم .سیاسی باش اما ابتدا علم سیاست وانواع حکومت هارا به دقت موردمطالعه قراربده.الفبای سیاست داری این است که بدانید
دولت، سرقفلی هیچ جریان خاصی نیست، چه اصلاح طلب وچه اصولگرا وچه شمابه ظاهربی مدعا های باادعا!!! که ازبالا انواع جریان های سیاسی رامدیریت می کنید.
داشتم می گفتم دولت، مکانی برای آزمون انواع نحله ها از سوی افکار عمومی وگردش دوره به دوره وقانونمند قدرت با آرای آزاد مردم است. ("افتاد").
بنابراین جای نگرانی ندارد 4سال کارکنید،بامردم صادق باشید،منطقی وبدون تخریب فعالیت سیاسی کنید و...شاید خداوند دوباره شمارابه صحنه ی کارزارخدمت رسانی به مردم بازگرداند.
خدااول شما وبعدمارابه راه راست هدایت کند!! (البته به این دلیل که شما سودای مداخلات سیاسی دارید وما سودای ....).

درانتظار پاسخ مبسوط شما تا .... می مانیم.والسلام
پاسخ:
سلام . اشکال این است که شما دانایی را تنها در مدرک دانشگاه می بینید و طبق این برداشت شما نه من بلکه اکثریت دانشمندان بزرگ ایران از ابن سینا گرفته تا غیاث الدین کاشانی و ... که همگی تنها از کودکی دروس حوزوی و درس دین را خوانده بودند و مدرک! آن را داشتند نباید در بقیهی مسائل مطالعه و اکتشاف و اختراعی می داشتند! و بنده نیز از آنجا که مهندس برق می باشم تنها در مباحث الکترونیکی حق اظهار نظر دارم ! حال آنکه سالها مطالعه و فعالیت و در سایر زمینه ها را داشته ام.
این تفاسیر غربی تنها برای عقب راندن ماست می خواهید قبول کنید می خواهید نکنید. ما به حکم امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ی شرعی داریم که مسئولین را تحت نظر داشته و به خوبی ها امر و از بدی ها باز داریم . ربطی هم به چهار سال حالا و قبل و بعد تر و قبل ترش ندارد.
شما جناحی نیستید!!!!!!!!!!!  شایداز وقتی احمدی نژاد دلاور پته ی همتون را رو آب گذاشت سعی درمخفی سازی دارید؟؟؟؟؟؟ .این هم صیغه جدیدتان است نه؟؟؟
پاسخ:
جناحی هستیم؟ نه خیر چون اسم بنده در لیست اعضای هیچ یک از جناح ها و احزاب سیاسی نوشته نشده و طبق گفته ی جناب روحانی چون شناسنامه ندارم! نباید انتقاد کنم!
بنده از نسله " حزب فقط حزب الله " هستم و راهی راه "حزب فقط حزب علی / رهبر فقط سید علی" و سوالم این است که آیا از دید جناب روحانی چنین کسی شناسنامه اش معتبر است یا نه؟
سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
حالا چرا این سخن حق  به  شما  کیهانیون !! برخورد؟روحانی نگفت انتقاد نکنید بلکه گفت تخریب نکنید واگر هم تخریب میکنید باجرات  نام جناح خودتان را ذکر کنید!!!!!!!!! تامردم شمارابهتربشناسند!هرچند آنان دشمنان خودراشناخته ومی دانند چه کسانی هستند!!!


پاسخ:
چرا به شما برنخورد؟ اگر کمی دقت می کردید می دیدید معنی این حرف اینه که اگر عضو جناحی نیستید حق اظهار نظر ندارند و باید کشور رو بسپاریم دست آقایون جناحی تا طبق مصلحت جناح خودشون هر گندی دلشون خواست به کشور بزنند.
تکلیف مایی که عضو جناحی نیستیم و اما اشکالات و بدرفتاری هاشون رو می فهمیم چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی